sunnuntai 28. syyskuuta 2014

Lähtö on jo huomenna...?

Syksy on edennyt huimaa vauhtia ja nyt yhtäkkiä, ilman että olen edes tajunnut, Kreikan-matka on jo oven takana.

Huomeniltana olisi tarkoitus ensin lentää Helsinkiin ja sitten varhain tiistaiaamuna jatkaa Saksan kautta Kreikan Thessalonikiin noin viikon mittaiselle lomalle. Lähden sinne veljeni kanssa ja tapaamme paikan päällä isämme ja hänen naisystävänsä.

Tapamme aikaa yön yli lentoasemalla ja luulen vähän, että nukkumisesta ei siellä tule mitään, joten tarvitsen jotain mielenkiintoista luettavaa mukaan. Veljeni ei oikein innostunut tuosta lentokenttäyöstä, mutta minä pärjään missä vain kunhan on musiikkia ja kirja kourassa :D Kolme pokkaria kuulostaa omaan korvaan hyvältä, ja jos tuntuu, että lukeminen loppuu kesken, olen lataillut e-kirjoja kännykkään vaikka hur mycket.

Valmiiksi jo ikävä...
Nyt syyhyää jo kädet reissuun lähdöstä! En ole käynyt ulkomailla pariin vuoteen, joten on kiva lähteä. Sovimme tapaavamme Thessalonikissa, koska aiomme mennä katsomaan Cirque de Soleilia, joka on kaupungissa samaan aikaan. Odotan jännityksellä tuota esitystä – olen nimittäin joskus kuusivuotiaana viimeksi nähnyt sirkusesityksen :D

Takaisin tulemme lauantai-iltana kymmenen aikoihin ja sen jälkeen hyppäämme linja-autoon, joka lähtee kello 1:30. Olemme takaisin kotona aamulla joskus yhdeksän kiemuroissa. Molemmat matkapäivät ovat aika pitkiä, mutta ei se mitään, kasvattaa vain luonnetta.

Yritän kestää vielä vuorokauden tässä jännityksessä :D

8 kommenttia:

  1. Myönnän olevani hiukan kateellinen kun itsellä on tiedossa tosi kiireinen viikko... Pidä hauskaa minukin puolestani, kuulostaa ihanalta matkalta! Toivottavasti lentokentällä odottelu sujuu mahdollismman vähällä tuskalla. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen nyt kateellinen niille, jotka eivät ole flunssassa - minä nimittäin ehdin saada taudin päälle näin juuri ennen reissua... Syvältä, mutta aion silti ottaa kaiken ilon irti tästä kauan odottamastani matkasta :D

      Poista
    2. Voi ei, taudit tuppaavat iskemään aina väärään aikaan... :( Toivottavasti aurinko parantaa! :D

      Poista
    3. Niin totta, mutta onneksi aurinko tosiaan on nyt tätä minulla ainakin helpottanut reilusti :D

      Poista
  2. Oikein ihanaa lomaa sinulle :)

    VastaaPoista

Jaa mietteesi!